Sunday, November 22, 2009

GrEaT WeeKenD

wahhhh....sgt sewonok hr ni....br lps dating ngan bety..muaahaha... lame xberjalan2 membuang duit.. so today mengambil kesempatan utk buang duit yg xbape nk ade..mula2 aku mati kutu muruku gak.. xtau nk g mn..men jln je..smpi la tetibe rs mcm nk pg the curve.. dh lame gile kot aku x pg sn..lebih dr sepurnama..xtualy kitorg mmg xde arh tujuan..sj je nk kua...nk tgk muvi pon xtaw nk tgk muvi pe ms 2..so jln2 je la..bak kate omputih...window shoping... tp nmpk mcm bety yg terlebih shoping..smpi kejadian 18SG pon leh berlaku ms shoping...xtau la sbb ko xcited sgt ke pakinson ke..muahahaha...time 2 aku xtau la nk respon pe..malu?? ke cuak??seb bek xde kejadian amuk..pe yg berlaku???haaa.... 2 xleh la nk cite kt blog...nak tau kn tnye bety sdri la..klau tnye aku mmg aku xkn cite..sbb tkt nti bile aku jd pemaisuri.. bety bukak sume gosip2 aku... muahaha.. *perasankawenankraja*.... sumpah hilang stress aku yg dh lm terkumpul 2..xbyk pon..sket 2 mmg wajib la...tp mood mls keje tetap ade..xtau nape xmo hilang2..mmg btl2 meninggalkn kesan degil.. harus ke di cuci gunekan dynamo??ke trojan???mmuahaha..aku sdh merepek kerepek kentang potato...kepada org2 yg aku dh teremo..terkuang ajau.. maap ler bebanyak.. walaupon aku artis.. tp aku stil perlukan privacy.. muahaha.. *statementwajibmcmartis* segmen plg wat aku hlg tensen is..mengayam ketupat cikT n cikB le.. duduk kt air pancut 2..cite psl kecantikan landskap.. kecanggihan design bangunan... muahaha..wakk lu..xde makne kitorg nk cite psl ni..igt klau eng & archi bejumpe..nk cite pasal keje je ke..mungkin ade yg lupe..or xtau lgsg pon yg aku ni kan seorang artis yg sdg sgt meningkat naik namenye..mstila bergosip mcm dlm cite melodi...haha..tapi aku kempunan sbb xdpt snap gmbo ngan pokok kismes.. sbb ms 2 paparazi ramai giler nk amek gmbr kitorg.. leh ke mcm 2???mmuahaha..tp stil ade pic yg wajib d amek.. LAYAN je la...

No comments: