Wednesday, November 11, 2009

KEKENYANGAN

Alhamdulillah...d saat aku merapu ni aku tgh kekenyangan tahap otromen... dr kt opis lg aku mengidam mengalahkan mak buyong...gile mengidam nk makan piza yg baru 2..."crunch cheesy bite" mmg sedap giler la..x tipu...pg la try klau x caye..konpem terase nikmatnye..smpi ms aku drive blk keje pon dh terbayang2 piza 2..hampir meleleh air liur aku...smpi je rmh, trs aku ajk adik aku a.k.a bodyguard aku a.k.a bf aku..haha..smpi je kt jj bkt tngi, kitorg dh mcm org afrika yg kebuluran yg dh sebulan x mkn...kitorg jln laju gile..klau msk olimpik, konpem malaysia mng pingat emas pertama utk olahraga..giler hebat r kitorang nye tahap kebuluran 2..nsb baik la service kt piza pon cpt..xde la lm sgt nk tgu...mkn mmg pelahap gile..lg2 adik aku..mcm org x mkn sebulan..lps je mkn pe lg..xtvt membuang duit le..tetibe aku terase nk beli fragrant oil..konon2 nk bg wngi kete + hilangkan stress ms drive...haha..byk je reason aku klau bab nk membuang duit 2.. adik aku plak sebijik sebijan dh ikut perangai aku..suke bershoping..tp bezanye bkn pkai duit die..pkai duit aku a.k.a mengepow aku...sebok sgt mnta aku belikan sweater utk die...dh pnt menawaf, finally jmpe gak la yg kitorg berkenan..perhh..adik aku..mntang2 aku nk bayar..ko pilih yg branded je.. NIKE hokehh...nsb baik la ko adik kandung aku..klau x, rs mcm nk lempang je..gile demand.. kiki lala ko xmo ek... tp walaupon aku dh bermurah rezqi nk sedekahkn duit kt ko..tp apakan daya..bkn rezqi ko...size plak xde..muaahaahaahaa.... selamat duit akak ko ni...then leh plak ko yg mengidam..aku pon musykil..igt aku sorg je..ko pon same..nk mkn durian la plak..nsb bek la kt jusco 2 ade jual.. amek la ko..xmhl pon..hahaha..dh puas kitorg wt xtvt meronda, kitorg pon bla la..pe lg..kang blk lmbt2, seram la plak..huhu... ok lah. akibat dr kekenyangan yg melampau, aku tersangat la mengantuk skrg ni...mau tdo dulu.. NITE~~~
*rakyat afrika yg kebuluran*

2 comments:

Eirfy Oth said...

aku bukan mau komen psl pizza.. tp.. ko dh ada b/band mehh??? yahoo...aku sukak lorr...

missT said...

suke la ko..nti kite leh gosip mlm2 ek..tp lembap mengalahkan siput b***..hahaha..