Monday, September 28, 2009

~ RaYA oh RaYa !!! ~

Huarrghh... dh stat keje..mlsnyer..still in RAYA mood...cuti semngu mn ckp..raya kn sebulan...haha..raya thn ni mmg besh...ape yg besh???adek aku la yg besh sbb dpt duit raye dr aku...huhu..even this year bkn la 1st raye aku sbg org yg dh bekerja..b4 this pnh je aku beraya sbg org yg dh bekerja..ms lps dip dulu..tp that time aku stil lg dpt duit raye..huhu..tp dis time dh xdpt dh...aku plak yg jd golongan yg mmberi..tp xpe la..aku dh puas dpt duit raye..huhu...eh..cop2..aku ade dpt duit raye gak dis time..makcik aku bg..tq maklong...luv u.. mmuahh...bj raya aku tahun ni 4 pasang hokeh..hahaha...mcm2 color n fesyen ade... raya pnye pasal,berat aku 2kg naik..adoiyaii..baru semngu raye..rmai dh kate aku gemok..aku nk diet..tp xleh..sume mknn sdp2..dh la aku kuat mkn..tp smpi skrg aku xdpt mkn dodol lg..fevret aku 2..pnt aku srh mak aku carikn dodol yg sdp..agk2 rmh sape yg ade dodol 2,htr la kt rmh aku ye..aku mengidam ni...anak menendang2 nk mkn dodol..hahaha...walaupon aku xde kampung..tp aku tetap beraya dgn hepy hokeh..sbb jln x jem..hahaha.. mcm bese la..raya pertame kitorg raye kt kg ayah aku..xjauh pon..kt pandamaran je.. raya kedua blk kg mak aku..pon xjauh gak.. kat bdr sunway je..huhu..hr2 lain..kitorg beraya la kt rmh sedara2.. kt kl n sel je.. xjauh.. myk pon save..haha..tp time raye ni la..blh plak aku skt perot..2la.. pelahap nau..sume bnda aku nk mkn..sume aku nk telan..hamek ko..rasekan...tp raye ni aku xde la melantak byk sgt rendang2 ni..aku mkn sket je..yg mak aku msk je..org len msk,aku xmkn sgt sbb pedas..aku bkn blh mkn pedas2 ni..pengsan aku nti..aku sk mkn kuih raya je..2 pon dh wat aku gemok 2kg..adoii...sempat ke aku nk diet tuk konvo???hahaha...raye ke 2 kt bdr sunway mmg besh.. ni rmh arwah nenek aku.. even die dh xde, kitorg stil blk kg..makcik aku duk c2..rmh die mmg happening sbb cucu2 die nye perangai smpi pening org len..die ade 7 cucu..coming soon x taw la bape lak.. sume cute2 n noty2..terigt zmn aku kecik2 dulu...huhu... nex week byk lg umah aku nk beraye ni..mau tmbh lg berat aku..tq la pd org2 yg dh invite aku g rmh korg ek..insyaAllah aku akn dtg..maklumla..aku kn ala2 femes mcm artis..byk sgt rmh nk pg..hahaha...aku smbg cte raye kt entry yg len ye..kang korg muntah lak bc byk2..hahaha...
*aku ngan adik aku (ameer)



*cucu2 maklong aku

No comments: