Thursday, September 17, 2009

MooD RayE > MooD KejE

Ini adalah pengakuan jujur + berani aku... aku sgt2 mls nk keje dh sbb raye dh nk dekat... hahaha... smlm aku mengula time keje.. aku kt opis sbb nk tjk muke jap je.. pg2 g area uptown sbb opismate aku mnta tlg htr die kt sn..aku on je la..sbb keje pon aku mls nak wat.. tghr opismate aku yg lain ajk g SOGO..aku dgn rela hati tanpa sebarang paksaan terus setuju dgn x pikir pnjg.. blk opis nk dkt pkl 4..mmg jgn harap la aku nk wat keje..aku g membuta kt surau je..sbb penat hokehh... balik keje tetibe aku mengidam nk bebuke mkn curry seafood laksa kt secret recipe.. aku trs pg secret recipe dgn mbr aku.. kitorg mkn kt Sunway Pyramid..bile prt dh kyg..aku terigat plak yg aku xde bj raya lg.. dgn slambe n xde pikir pjg gak..kitorg trs pg jln TAR... smpi kt sn lbh kurg pkl 11.. ya ampun..ramainye umat..sumenye bau masam..hahaha...pnt aku round nk cr bj raye..bile dh jmpe yg berkenan, size plak xde...geram btol aku..kitorg jln smbil menguap2.. tp demi bj raye, aku sgp... tahun ni aku terase mcm nk pkai kebaya.. sbb aku rs aku dh kurus...hahaha...pnt gak la kitorg meredah nk cr kebaya.. sbb nk cr kebaya la aku gaduh dgn keling tokey kdai bj kebaya.. setan btol ko.. aku sumpah bisnes ko lingkup.. bia pdn muka ko..
aku : bj kebaya ni bape?
keling : rm90 sepasang
aku : xnk sepasang..nk beli baju je..boleh ke?
keling : boleh.. boleh.. msk la dlm kdai tgk2..ade mcm2 design...
lps aku dh try bermcm2 ade gak la yg suit dgn aku..aku pon nk g byr la..mate pon dh rabak giler..
aku : ni bape?
keling : bj je mn leh jual... kene beli sepasang.. (statement ni yg wat aku hangen)
aku : td kate boleh... sekarang xblh plak.. ko jgn nk mcm2 hokeh..
keling : bile plak sy ckp blh ?
aku : (dlm hati dh memang bejuta aku maki keling ni..aku pon dh hlg sbr) klau ko ckp x blh,xde la aku buang ms nk try baju ko..skrg ni ko dh buang mase aku.. ko jgn nk cr pasal...
keling : nk beli ke x?
aku : TAKNAK (smbil aku menyampak kebaya 2 kt muke die yg hitam legam.. n aku trs bla..hamek ko..)
xtualy lg pjg dialog aku bergaduh ngan keling setan ni..tp aku pendekkan..sbb dialog xlpstapisan..sume 18sx..hahaha...padan muka ko keling..ko igt aku kesah sgt ngan baju ko..beratus plak peniage kt c2 kn..aku dh ckp aku xnk beli sepasang.aku nk beli baju je..kain yg ko jual 2 burok nk mati hokehh..lawa lg kain burok kt umah aku... aku yg tgh bengang..trs pg kdai dpn kdai keling 2 beli kebaya kt c2..mmg cantik..akk 2 mmg frenly giler.. mmg hrga kebaya akk 2 lg mahal dr ko keling..tp aku rela bg akk ni duit aku dr bg kt ko yg mcm setan... lps aku dh dpt bj kebaya,aku trs bla.. aku smpi rmh pkl 2 lbh... hr ni aku kt opis mate stim..ngantuk giler tahap gaban..aku drve pon mate ngantuk..tersengguk2 aku.. sume ni RAYA pnye pasal... huhuhu...
LAYAN~~~

2 comments:

Anonymous said...

bapak aa hawa.. gile xpenat pe ko seharian bjalan??? kalo aku, mau dh tcabut kaki wooo.. salut aaaa~ :p

missT said...

time shoping lgsg xpnt..nk drve blk br rs pnt..hohoho....