Monday, September 14, 2009

~ NeW hAiR 4 RaYe ~

Aku sgt mengantuk 2day..Monday blues la katekan.. dr mule aku dtg keje smpi skrg aku lgsg x stat wt keje..ade aku kesah dgn keje yg belambak 2??? lantak la..aku MALAS yg teramat sgt.. mayb sbb mood RAYA kot.. tp smpi hr ni aku TAKDE baju raye lg hokehh.. msti sume org pelik kn??? pnt aku menawaf sume shoping complex.. 1 pon xde yg berkenan.. yg aku byk beli tshirt n shirt.. bak kate mak aku.. aku ni raye krismas.. 2 yg bl tshirt.. hahaha.. bl tshirt pon aku tensen hokehh.. d sbb kn brt bdn yg mkn menurun, size bj pon sdh betukar.. (aku sedikit riak dgn kekeurusan aku) size xs pon aku pkai dh longgar.. skrg kn pkai xxs.. huish... raye ni kn la aku melantak sakan...sape2 yg wt open house.. harusla invite aku ye.. xmo aku jd kurus kering mcm aneroxia.. seb bek rmbt tuk raye aku dh wat.. hr jumaat lps pon aku xde mood utk bekerja.. (aku ni sntiasa xde mood tuk keje) aku blk pkl 430 sbb nk g wat rmbt..hahaha... seb bek dpt hasil yg memuaskan.. ala2 japanese look yg suit dgn aku..hahaha... giler perasan la hawa... sile lah menikmati gmbr ku berambut baru hokehh..walaupon ade sesape rs nk temuntah... wakakaka...
LAYAN~~~
*org rmai bekate muke ku sdh kelihatan seperti amoi.. sdh x mcm perempuan melayu terakhir..tp perempuan cina terakhir... hahaha...