Wednesday, January 04, 2012

MERDEKA!

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA! ok cukup 3kali. lelebih tu hover. hr ni aku dtg opis lmbat sejam. walaupon dah sejam lambat, tp tetap aku yg sampai paling awal. br aku ingat, hr ni ramai budak opis aku cuti sebab memasing hantar anak sekolah. kan hr ni 1st day sekolah. sampai la pukul 12 br ade sorang bdk opis aku masuk. die br balik meeting. pastu pkl 1 bos masuk dan terus aku berambus pegi lunch. masuk opis dah pukul 230 pastu bos ckp die nk pg meeting. hoyehhhhhhhhh. terus lompat bintang*

bukan senang aku nak dapat peluang keemasan mcm ni. mmuahaha. nak kate takde kerja tu takde la. berlambak je keje. tp leh wat rilex2. xde sape nak memekak kat aku kan. akibatnye keje aku memang aku lempar ke tepi. aku bz jd cik kiah jap. planning for nex trip. InsyaAllah hujung bulan ni aku nak pegi jenjalan tenangkan fikiran. cewaaaahhhh. so harus lah plan. nak duk mane. kos n segala xtvt bagai. memang kalau pegi memane aku la tukang plan nye. aku kan bajet. mesti cr kos yg paling minimum sekali. nasib yg pegi dgn aku sume sekepala. tak kesah nak nek turun bas. berbasah2 ketiak ni. kalau nak bercuti ala2 paris hilton, memang bukan aku la. tunggu la duit aku berkepok2 menggunung. boleh la aku nak buang sesuka hati duit tu.

nak kate excited sgt tu takde la. bese2 je. bkn xpnh pg pon tmpt ni. tp saje je. lgpon dh lame xpg holiday. otak aku ni dah beserabut. i need vacation. kalau tak, mau giler. ok la, aku bz planning ni. cuti panjang. harus gune kan seadanya. babai!

1 comment:

A said...

Nxt vac ke mne?