Friday, December 30, 2011

last day

hari ni last day keje for 2011. harap2 la. if tetibe aku kene keje esok, memang la xdapek den nak kate pape. kite hanya merancang. tp Tuhan yg menentukan. kejap je dah nak masuk 2012. ngeriiiiiii. tahun depan umo dah meningkat. *terus sapu krim anti kedut*

2011 tak tau la nak kate best giler ke tak. biase je kot. cume stress keje. tu yg aku asek berjalan sane sini. selain dr shopping, travel salah satu cara utk release tensen. rasa aman je bile ade kat tempat yg kite tak brape biase. xjumpe dgn org yg kite kenal. pastu off henpon. aman hidup!

hr ni nak keje pon xde mood. mood cuti aku dah kua awal2. lgpon ramai org cuti kan. meeting pon byk cancel dis week coz org tgh cuti. aku je rajin gigih bekerja mase hujung2 tahun ni. nak wat camne. kene la gigih cr duit. kalau duit tu datang menggolek, turun dari langit ke memang aku tak keje. aku duk rumah tunggu duit jatuh je. ni pon aku wat keje rilex2 je. sambil wat keje sambil download running man. mmuahaha. korang layan x running man? lawak giler nak mampos. time aku stress, aku layan running man. happy sikit.

azam tahun baru? perlu ke? 2011 aku azam nk kuruskan badan. tercapai memang tercapai. pastu gemok balik. mmuahahaha. camne tu? nak kire tercapai ke tak? konpius ahkak. so, nex year je la ai start diet.

aku harap 2012 aku dapat tukar keje. SANGAT BERHARAP. sile la doakan untuk aku ye. aku dah penat la keje kat cini. sakit otak. sakit badan. yang paling sakit is sakit hati. aku rase dah lame giler dah berkhidmat kat com ni. cukup2 la tu. cume tu la. takde rezqi lagi. nak wat camne. kalau banyak duit. aku dah benti dah. duk rumah je. tp sebab duit tak banyak menimbun2, tabahkan jugak la hati ni tuk dtg keje.

aku doakan 2012 ni jauh lebih baik dr tahun2 yg sebelumnya. 2012 memberi lebih kebahagian dan kegembiraan untuk semua orang. aku nak semua orang happy. bile happy, akan senang hati. bile senang hati. mesti gemok kan. nnti takde la aku gemok sesorang. gemok reramai dgn korang. . ok x? mulia tak aku? mmuahahaha.

okla. happy new year & happy holiday! have fun :)

2 comments:

ankeljonni said...

moga 2012 menjanjikan yg terbaik untuk anda...

Happy new year...

missT said...

tq. happy new year too!