Thursday, October 13, 2011

new addiction

burung itu besh. saya suka itu burung. burung apa? burung murai. burung apa? burung murai. burung apa? pannnnnngggggg. ok. i'm not addicted to burung actually but twitter. i know orang lain dah lama kot. bese la kan. gadis desa seperti haku memang sentiase ketinggalan. orang len dah hover2 dah kecoh2 aku baru nak kenal.

maybe sebab hari ni bos takde kat opis. besh je aku wat keje sambil ber-tweet2 n ber muka buku. penat ok aku gelak. sampai nak terkenching. dolu2 aku create twitter tp xgune sgt. wat asal ade je. kang xde, orang kata tak urban pulak. mmuahaha. n before dis aku tak private kn twiiter tu. tp lepas aku dah seronok melayan burung2 yg berkicauan itu, ahkak terpakse la private kn ye. ahkak bukan artis nak bg sume org follow. ai wat fb n twitter tu semata nak gossip dgn kengkawan je. klau tak kenal ape motip nak add kan. takde benda nak di gossip kan. hahaha. kengkawan saya meh la add saya. search for missT_1004. yg bukan kawan, kalau hensem mak approve. HAHAHAHA.*pannnnnnnngggggggg*

ok lah. nak pergi makan. sekarang dah tak diet. dulu diet dah turun 5kg. ko ado? mmuahaha. sekarang nek bape kilo, haku tak berani nak timbang. sekian.

No comments: