Friday, October 07, 2011

dilema wanita

bos takde. yihaaaaa... *lompat bintang* walaupon ade banyaaak keje, tp maseh boleh bersuka ria. mmuahaha. sambil2 tgu model aku ni run, leh lak aku ngan budak2 opis ni men2 belaja 3rd language. tengok sape cakap paling serupe mcm bahasa negeri tu. opkos la haku kan. mmuahaha. nak pulak ko suruh aku cakap jepon n korea. halamak. see the mouth la. 24 hour ahkak layan cite korea n jepun. tinggal nk pegi negara diorang je. eh.. otromen pon kire cite jepon kan? hahahaha...

balik kk dah seminggu. tp kulit tamau cerah2 lg. sediiiiiihhhh. dah rupe pariapa hokeh. ni aku tak jumpe rahiyah lg ni. konpem jumpe die kene bahan kaw kaw punyer. hitam tu satu hal la. pedih yg amat tu jangan cite. sejak balik kk ni, nasib cuace kt kl ni hujan je. kalau panas terik, memang haku takkan pegi lunch. tak kose. konpem lg sakit. jeles haku tengok orang yg kulit putih je. ko sidai la doplohpatjam kat panas. rilex je. takde hitam pon.

dah la hitam. gemok pulak tu. huhuhu. selra makan menjadi2 la. nak pulak mase nak period. macam2 haku mengidam. mengidam makanan yg tak sihat langsung. mesti nak yg ade coklat yg ade cheese. camne nak kurus. betol omputih kate. beauty is pain. no pain no gain. mmuahaha.

nak update pasal kk. tp takde pic. tunggu maro update je la. lgpon this time punye trip tak banyak bergambar sangat. mcm malas je. lagi2 kalau dh depan makanan. tak kose nak snap2 ni. perot haku jauh lebih penting. mesti bg kenyang punye. tp ade satu pic maro dah upload. maka haku pon mencilok dengan pantas. khas utk tatapan peminat2 gua. *pannnnnnnnnggggg sedas. bg sedar diri sket*


sweet kan pic ni? hehehe. aku rase sweet. mmuahaha. very sweet moment. jalan2 tepi pantai. sambil bukak kasut. men2 dgn air laut. Lari2 anak bile dikejar ombak. men2 tulis nama kat pantai. so suwiiiiiiitttttt. hehehehe.

semalam mase balik keje dengar fly ke hitz. lupe la. aku men tukar2. pastu topik die lebih kurang cam ko penah salah send sms x? ape yg kite salah send tu n mcm mane kite nak cover line. hahahaha. haku memang lah org yg sentiase tersalah htr sms. bukan sms je. ym pon same. senang cite ape2 yg menaip2 ni konpem haku akan silap. aku pon pelik la nape. nak kata tak pandai membaca. belajar sampai masuk Uni dah kot. yg best tu kdg2 kalau kt ym aku knfiden je taip. siap dh send. pastu org tu rply br aku perasan slh send. hahaha. normally aku takde nak cover line ni. aku ngaku je memang tersalah. mcm tadi lagi la. budak opis aku mintak tolong aku book kn tix flight die. aku book dgn konpiden ok. sekali salah guest name. menggelabah la haku. dah la flight org kan. nasib boleh tukar FOC. name org tu rabiha. aku tulis ribena. boleh???? budak opis aku gelakkan aku mcm nak mati. agaknye aku haus sgt kot. tu yg teringat ribena. mmuahahaha.

ok la. nak sambung keje. petang ni nak pg gym. HAHAHAHA...

No comments: