Thursday, June 09, 2011

sikit lagi nak macam PM

lately ni haku bz tahap nak mampos. sikit lagi tahap bz aku tu nak sama macam PM. sometime i wish sehari tu bia la 48hrs atleast. 24hrs is not enough for me to complete everything. its normal la for those yg kerja dgn consultant firm. sentiase mengejar death line. memang nak mati la. keje memang berlambak2. berbukit2 ok. punye la bz sampai aku tak perasan its june already. dah 2 tahun aku keje kat company ni. bile la aku nak berambus. bukan tak apply. tp takde luck. bab keje ni memang aku memilih sikit. its not about gaji je yg haku pentingkan. banyak lagi benda kene tengok baru boleh accept that offer.

lately ni jugak ramai kengkawan yg kawen. congrats to all. sorry pada yg aku tak dapat datang kenduri korang. bukan tak sudi. tapi tak berkesempatan. almaklumlah kawan kau ni kan memanjang bz. bile ade mase free, sometime i used it for myself. aku kene la rest cecukup kan. so aku bertafakur kat rumah, membuta bagi gantikan waktu2 tido aku. thats why sometime korg tak dapat call aku sebab aku off handphone. nak rest puas2 tanpa gangguan. hahahaha. poyo je ayat haku. tapi kan, aku dah gune 2 no sekarang ni. bile wiken or after office hour or mase cuti aku off kan no sekarang and on my second no. kengakadang wiken aku akn spend time dgn family. so tak dapat la nak berjimba sangat dgn kengkawan kan. family come first babe!

sebenanye banyak cite nak hapdet utk kenangan masa tua haku. tapi sekarang bz giler coz aku ade apply cuti. so i have to finish everything before aku cuti. memang stress. sekarang ni pon tgh demam. tp tarak hal la. boleh lagi keje. just aku takleh stress je. org lain stress kene darah tinggi. tp aku kalau stress terus low blood pressure ok. pelik betol.

aku nak sambung keje. sebelum chow, aku mintak sume yg baca ni doakan aku dapat keje baru. MMUAHAHAHA. serius aku nak environment baru. 2 tahun cukup la kot. rase panjang sangat dah.

No comments: