Wednesday, November 10, 2010

saya pon celebrate depavali la

ms depavali tu cuti panjang kan? fri - sun. aku lg lame. extend ke isnin coz i'm mc on monday. hehehe. meh ai story ape xtvt aku mase cuti. taknak bace takpe. haku xsuruh. ni aku tulis untuk koleksi hari tua aku. mmuahaha.


ms hr jumaat tu, gigih betol aku. bangun tdo, gosok gigi, terus ngadap lapt
op. wat keje. sebab hr tu gak nk kene submit. watdeefff kan.


ok. ni ceria sket sebab dah mandi. hahaha. ape? nak kate muke mc
m xmndi? cett. mate sepet tu mmg xdpt diubah hokeh.

esoknye (saturday) aku pegi opis hokeh. takde makne nye cuti panjang. cuti panjang tu x wujud dlm kamus hdp aku. emo siak. cam bese la. klau mase cuti je, adik aku folow aku g o
pis. tak berani aku nak duduk sesorang. klau dah terpakse sesorang, mulut aku terkumat kamit hokeh. lagu pon tak pasang. pasang ayat2 penghalau setan je. opis aku ni scary weh. ade kes tuuuuu. sepanjang hr aku duk opis setelkan keje. naseb mase on d way nak g opis, aku singgah mamak utk tapau.


posing sket. hahaha. time ni sumpah haku kebulor giler. nak kua malas lak. lembap betol pc aku. nak run 1 model pon terhegeh2. mencik. aku dah suruh bos aku tukar. die kate gune smpai jahanam. dah jahanam br tukau. cett. kedek*t giler. lepas setel je keje dlm pkl 6 lebih mcm tu
teros pg mid valley. melantak. seb bek hr tu mkn kat pizza hut service hokeh. tak pulak lembap. dpt je makanan memang tak pandang kiri kanan. lajuuuuu je. macam org pelarian kebuluran.


ms on d way nk balik rmh, adik aku ajk pg i-city. aku ni name je org klang. tp xpenah pon jejak kaki kat i-city ni. hari2 aku lalu je. org len dah byk kali pegi. org yg jauh2 pon dah pegi cni.
aku yg rmh dekat ni, br sekarang nak jejak. oh! better late than never. hahaha.


kebetulan mase kitorg pegi ni ade hot fm nite jam. yg kitorg btol2 tgk mase lan perform je. yg lain2 kitorg dgr dr jauh je sebab sibuk bergambar. kate pes time datang. jakun la sket. sibu
k la nak berphotogedik kan. dgn adik aku ameer ni, takpe nak photogedik. die rajin sket nak melayan. dpt adik aku lg sorg tu. jangan ko harap. tak kose die nak layan aku.


mase kitorg pegi ni, hujan renyai2 sket. tu yg berpayung.


caaaaakkkkk!!!! gedix tak? mmuahahahaha


hai. saye cik siti payung... penunggu panda. ok, bai! cite tamat.

No comments: