Monday, November 08, 2010

betul betul MC hokeh

hari ni aku MC. betol2 sakit hokeh. bukan sesaje sebab malas. dr semalam lagi aku dah tersadai je kat rumah. gile gile punye sakit kepala. macam nak pecah kepala aku. keje aku takde lain. tido sepanjang mase. bangun tido untuk makan jer. hari ni migraine dah kurang. tp muntah2 pulak. lembik badan aku sebab muntah2 je. aku dah siap2 nk g opis. tp dah asik muntah2, kang mau aku muntah dlm kete. nak g opis dah la jem giler. plg kejap 2 jam. masak la aku. g clinic dr ckp aku migraine n gastrix. terbaik la. combo pakej.

aku kene gastrix bkn sbb xmakan. tp sebab lmbat makan. aku ni type mkn kn on time. if lmbat je, siap la ko. gastrix menyerang. tp satuuuuuu je kelebihan aku. sakit macam mane pon, selera makan tetap ade. hahahaha. tak penah aku hilang selera. elok je aku makan. melainkan kalau sakit hati. tu mak tengah sentap nyah. memang hilang selera laaa. penah sekali tu aku sakit hape ntah. lupe aku. boleh pulak aku teringin nak makan tempe. hahaha. tp time tu aku kene pantang makanan goreng2. tp mengidam k
alah org jawa, sanggup aku mkn tempe rebus. hahahaha. org jawa pon belom tentu mengidam tempe mase sakit kan?

tp setiap kali aku g clinic mase kene gastrix, doctor mesti ingat aku ni tak makan sebab diet. alahai. pelissss la. if aku on diet pon. takde maknenye aku tak makan. aku stil makan tp kurangkan sikit la. mane boleh weh aku tak makan. meroyan aku. penah ms stdy aku kn qastrix then kwn aku tmnkan jmpe dr. dr siap mrh aku sebab aku diet. sbb tu aku sakit. naseb aku tgh sakit ms tu, kalau x, free2 aku lempang dr tu. ko main tuduh je aku kan. seb kawan aku teman aku masuk. die ckp kt dr yg aku ni xpenah tak makan malah buruk lantak. ok, buruk lantak tu aku tambah. hehe. selalu aku gastrix sebab lambat makan bukan
tak makan.

tapi banyak makan pon tak elok gak. org lain sakit sebab tak makan or tak cukup makan. aku sakit sebab terlebih makan. mmuahaahaha. tak tipu weh. mase tu kat UiTM, perut aku sakit giler2 tahap aku sampai menangis la. memang takleh tahan. ko bayangkan la, aku tgh tido pon boleh terjaga bila sakit tu datang. 3kali aku kene enjet weh. siap amek darah sume. sebab mule2 xdpt detect sa
kit ape. mule2 kate gastrix. aku kate aku mkn on time. pas2 syak food poisoning pon bukan. tu yg smpai macam2 test wat kat aku. last2 ko tau kenape? sebab aku banyak makan hokeh. aku makan banyak sangat. kire perut aku terlebih muatan gitu. hahaha. malu hokeh. bile org tanye aku sakit ape, malu aku nak jawab mase tu. sakit sebab banyak makan. macam aku ni buruk lantak pulak kan. so, dr advice aku kurangkan makan. kn cut sket amount food intake. capacity perot aku ni rendah. tp selera aku mak aiiiiii. if nak makan banyak pon, kene slow2. takleh masuk sekali terus.lawak hokeh. aku cite kat org, org bantai gelak je. sampai hati kan.



ni menu aku hr ni. 1 set McD spicy Mcdeluxe, 2 slices SR cake : cho
c indulgence n blackforest cheese, 2 mini choc puding, n mcm2 lagi la yg aku kunyah2 sesambil nengok tv sesambil aku on9. hahaha. boleh tahan x selera org sakit aku? tu time sakit tu. klau aku sihat, laaaaaggggiii berselera. hahaha. aku br MC sehari, office tak behenti2 cal aku. tanye itu ini. tensen hokeh. tu baru sehari. klau aku resign? mau meletop tepon aku. huh! k la. aku nak sambung makan. hahahaha.

No comments: