Saturday, December 05, 2009

KRABI ke PD???

THANX to my GFs.. 3 makhluk tuhan paling sexy. yunie from thailand, bety from india n rahiyah from china.. mmuaahaha... best g bermandi manda ngan korg. Msg2 berangan mcm kat KRABI padahal PD je. mmg enjoy giler pg PD dgn korg. puas ht sgt2 walaupon sdh hitam.dr port klg smpi la ke PD.. xbhnti2 gelak.. smpi hlg suare aku ni. finally jd gak trip pg PD ni. dh bape kali plan,sek x jd je.maklumla.. masing2 wanita bekerjaya kan. kete bety xde radio, tp sumpah hapening giler.. kalah mcm pakai radio.. ramai nau dj yg bertugas kt dlm kete 2.. yg pelik nye.. mulut masing2 mmg x pnt nak bercakap. mcm dh kene enjet vitamin C. sehat je nk mengarut2.mencarut jgn ckp la.. itu mmg harus!!!
pkl 1 kitorg smpi kt PD. ya ampun.. ramai nye umat. cuti sekolah la katekan. lg2 dlm toilet.. mmg 1 malaysia. mcm2 kaum ade. nek lemas kitorg. lemas2 pon yuni stil leh skodeng sorang aci tuka baju. siap perasan aci 2 x shave bulu ketiak lagi. ko mmg rakyat Malaysia yg perihatin. Harus di contohi hokehh. setel je tukar bikini, terus berendam.msg2 dh berabad x dtg PD.. maklumle.. sume dok oversea.. mmuahaha... nsb bek hr 2 xde la panas sgt.. mendung je.. kalau x, mmg rentung gile kot kitorg ni. ms tgh berendam ni la aku notice something. aku rs mcm dh kurus giler. aku asek hanyut ke tgh je. aku dh agak dh. mmg aku dh kurus kn??? sbb 2 aku senang gile di hanyutkan. mmuahahaha. msg2 perasan berani giler so kitorg nek banana bot. mula2 mmg xcited giler. lps dh ready nk naik, msg2 menggelabah biawak. sumpah menakutkan. msg2 mula teringat dh nk mati. tp amal xckp lg. sume dh wat wasiat msg2 n mulekan dgn bismillah utk nek bot. perghhh... mule2 mmg aku jerit sekuat2nye. mcm2 perasaan ade. bile dh lame2 seronok la plak. bergambar la bagai kt tgh2 laut 2. mcm la pndai berenang. seb bek pkai safety jaket 2. plg wat aku rs mcm nk lempang brother yg bawa bot 2 is bile kitorg d jatuhkn. pnye la kitorg ckp xnk jatuh. tp kene gak. Tuhan je la yg tau ape yg aku rase. seyes gelabah giler. dh la x pndai berenang. tetibe kene campak kt laut. tenggelam plak 2. so syaalll..... dh puas berendam smpi kembang, siap2 nk blk klang la. kitorg dh puas merayu kt brother banana boat 2. srh htr smpi port klg. tp die mls nk lyn. so terpakse la nek kete gak blk port klang.

b4 bla dr PD, kitorg singgah KFC melantak dulu. maklumle.. if berendam2 ni kn cpt lapo. dh kyg, rs ngantuk lak. tp awl2 bety dh warning. JANGAN TIDO. kalau x, die wt drfit. kami yg baik lg mendengar kate, mmg xtdo pon. smpi la kejadian yg tdk d sangka berlaku ms nk htr aku blk 2. Bety, ye pon ko stim dgn rahiyah dgr aku ckp *****, jgn la smpai TERBABAS nak msk simpang rumah aku. mmuahaha... tq so much la korg. mmg aku sgt enjoy n hlg sket tensen n prob aku ni. jom layan gambo. mls nk letak bebanyak. tenet slow gile. maklumle, gune BEROKben.


*on d way to PD*

*yea.. dah smpai pon*


*safety first..ahakk*

*babai..nk blk port klang dah..*

3 comments:

Anonymous said...

hahahaha cam nak mati aku gelak bace entri kau.seb baik kau xmasukkan pasal pintu xleh bukak.hahahaha

missT said...

hahaha.. 2 aku wat teka teki nti...

Anonymous said...

hahaha....kelakar la..part ***** aku paling suke..~~~i like