Friday, October 09, 2009

~ My BesTFrEn's WeDDinG ~

Congratzz cik pah..ops..Pn. Pah.. xsangka..dh kawen gak kawan aku ni..cpt tol ms berlalu..rs mcm br je form 5..ms kite tgh wat agreement 2..haha.. dulu ms kitorg sekolah, kitorg ade wat deal..sape kawen dulu, die dpt hadiah bsr.. n d winner is cik pah.. tgl la kitorg be5 yg stil single.. pnye la aku xcited sgt dgn wedding cik pah ni..dr mlm jumaat lg dh dtg umh die..blh plak ko xde bantal utk kawen..mcm mn ko nk tdo ngan laki ko..huhu..ko ttp sengal even dh nk kawen.. pkl 9 lbh kitorg pon pg la tesco cr bantal cik pah..seram aku sbg driver hr 2..bkn seram sbb ade hantu..seram sbb bw bakal pengantin merayau mlm2.. darah manis la katekn.. utk PN PAH & EN DOLLAH... selamat pengantin baru.. semoga berbahagia selama2nya.. nti wedding aku jgn lupe dtg ye..walaupon aku sdri x tau bile la masenye n sape calonnye.. aku invite siap2..haha...

* xtvt mcari bantal pengantin*

*konon2 acara rebut bunga la...*

*gedik b4 cik pah jd bini org*

*malam berinai*

*sy mengambil berkat*

*posing kami yg hot n gojes*

No comments: