Friday, October 09, 2009

~ ApeK's BeSdaY ~

061009 - hepy besday 2 APEK... hopefully ko enjoy la dgn surprise kitorg yg xseberapa 2.. TQ to edy 4 ur cooperation.. org ptg yg make sure apek dtg ke dataran hr 2..blh thn sengal gak ko ye apek..edy 2 gn idea nk g cr spotrim..ko caye je..ade ke kdai yg bukak mlm2..haha..sbb ko sengal la ko terkena..ko jgn slh kn edy plak..aku yg mnta tlg kt die..mlm 2 mmg sume d mekapkn ala2 opera cina dgn tepung gandum cap sauh yg aku bl kt 7eleven..nsb bek aku bl sekampit je..if aku bl 3 paket..mmg msg2 dh jd cekodok..igtkn nk bg apek yg dh sedia putih 2 jd mcm hantu tepong..last2 sume kene..nasib bdn la..mmg besh n happening..korg mmg la badut2 aku yg setia yg sntiasa mghiburkan hati aku..dh la time 2 aku tgh berduka lara pasal kete aku yg xcdent..nsb bek badut2 ku dtg on time..hehe..nsb bek la wat weekday..klau wt weekend..mau smpi ke pg melepak..xhbs2 dgn story zmn dulu2..2 pon yg dtg sket je..blom rmai2 lg..dgn berposing sakan..siap baring2 lg..gatal2 badan aku lps 2..xsbr nk lepak dgn korg lg...korg mmg BEST!!! Layan~~~




1 comment:

Eirfy Oth said...

hahahahaa~
mmg bengong masing2. Mmg aku pon pikir si apek ni sengal buehh.. tp apa pon tetap nk puji nih.. dia sggup tak OT smata2 nk teman kwb baik pi bli spotrim palsunya tuh.. wakakahhh~

Aku mcm nk lepak ngan korang evry weekend jew.. huhuhuu~