Tuesday, January 15, 2013

berita terkini

helllllllooooooo uols! lame giler weh tak hapdet blog? ade yang rindukan aku tak? mmuahahaha. giler gedik mintak penampar kan! sorry la peminat i sume, i busy la uols. busy kerja, busy travel. busy dating je belom lagi. kahkahkah. perkembangan terkini? badan takdelah mengembang sangat, masih langsing seperti dulu. hahaha. mesti rase nak lempang aku kan? nantilah bile aku free, haku update pasal cerita aku travel. cerita i celebrate new year konon kat oversea sangat. hahaha. buat masa ni, korang pergi lah sambung keje korang. aku pon nak sambung buat kerja ni. jap lagi aku ade meeting pulak. kan aku dah kata, aku busy giler. giler je belom lagi. aku punye tahap busy ni, sikit lagi nak sama cam menteri. semoga kita berjumpa lagi di lain entry yang haku pon tak tau bile lagi. KAHKAHKAH. bye!

No comments: