Wednesday, August 01, 2012

I kiss I pay

Last week, i was involved in car accident. Oh, i kissed someone's car. i kissed, so i need to pay lah! not only to pay his car, kereta aku pon nak kene repair gak. dah la this month kereta tu nak kene service. i'm broke lah this month. dah la nak raya hoi! adik adik, sepupu, dan yang berkenaan sekalian, akak nak umumkan takde duit raya untuk korang tahun ni. ok tak? mmuahahaha... but, what to do... it's my fault. eh, bukanlah sengaja langgar. TERlanggar. i was rushing for meeting and that time super jammed. key ell key ell kotaraya metropolitan tak sah la kalau tak super congested kan. and yes, i'm super tired too. 

too many meeting need to attend. rushing from one place to another place. itupon kekadang ade gak meeting yang terlambat. what to do. it is beyond my control. not all meeting start on time. dalam agenda cakap meeting will start at 9.00am but bile pukul 9 meeting still not started yet. bile mula lambat, habis pon lambat lah. so, my schedule affected la kan. lagipon masa tu cuaca agak panas. SANGAT. nak bukak mata pon susah. i noticed this year, aku super lemau lah time puasa. SANGAT. tak tau lah kenapa. is it because my schedule yang too pack? too hectic? atau petanda lanjut usia yang umur semakin meningkat setiap tahun *sentap*. kene beli vitamin ke whatever la supplement untuk bagi energy. kalau tak susahla...

lately ni so many things happen lah. Ye, hidup ini penuh dugaan. penuh pancaroba. bukan nak mengeluh. aku redha. ini semua ujian dari-NYA. Dia takkan uji, kalau kite tak mampu untuk menanggung ujian tu. cuma, aku harap aku kuat untuk hadap semua itu. ye, aku mungkin tabah di mata semua orang. tapi, aku tetap manusia biasa yang ade masenye aku akan putus asa. 

SELAMAT BERPUASA uols!

p.s : eh... korang yang cantik lagi kacak (bodek sangat kan!), korang boleh tolong aku dgn click kat ruang money mone money tu. ilapu very strong lah! terima kasih :)

1 comment:

Anonymous said...

hati2...jgn rushing sgt...nti ilang fokus...doakn yg terbaik utk miss t...jgn putus harapan k..