Tuesday, June 26, 2012

sembang sembang

tetibe rase nak update blog. bukan ape, rase nak bercerita la pulak tetibe. kang kalau cakap sesorang, sangat la tak molek. orang kate muka cun tapi gila bercakap dengan jin pulak. lagipon rase cam dah lame tak bagi belaian manja penuh kasih sayang kat blog sendiri. i noticed it happened since i sign up with tweeter and instagram. hewhewhew. memanjang nak tweet lepas perasaan. tak kesah ler ade orang respon ke idak, ade aku kesah? i tweet whenever i wanted to speak out. kat instagram tu bajet habis kreatif la. snap cute or cool pictures then edit it. sangat la bajet creative yang hamat. mmuahahaha. sekali sekala syok sendiri, ape salahnye kan? yang tak suke tu, tak reti nak unfollow? ewahhh.. kekwat sangat ko. retis sangat perangai taw!

my trip to phuket, tak tau la mau hapdet ke tak. kat tweeter dah canang sekampung. kat instagram pon dah upload sesikit lame-lame jadi bukit. tapi kan aku rase kan, maybe haku hapdet kot. sebab tu lah kenangan muda mudi yang akan ku kenang bile tua nanti. rase nak lempang tak umur macam ni nak bajet muda lagi. so perasan la ko! tapi tu lah, tak tau la bilenye mau hapdet.

sekarang kerja aku sangat la busy. pernah ke haku tak busy? nan ado. tapi sekarang, lagi lah. staf senior dah takde. so sedikit kelam kabut la opis haku tu. lagi pulak opis aku nak pindah lepas ni. good bye damansara! aku tak suke sebenarnye opis aku nak pindah coz the new location super jauh dari haku. but what can i do, bukan haku yang bos. nama pon kuli, makan gaji aje. pasrah je lah. ade rezqi, dapat lah keje kat tempat lain. kalau takde, redha je lah dengan takdir hidup. mungkin ade hikmah yang akan datang yang kite tak tau kan. be positive dear!

ok lah, dah nak lunch time ni. selamat menjamu selera uols. makan bia banyak, baru la ade energy nak kerja membanting tulang bagai ;p

1 comment:

Anonymous said...

KEEP IT UP...IM ALWAYS FOLLOWING..