Thursday, May 10, 2012

wedding orang johor

lame tak hapdet kan! sebab hari ni ai MC, maka marilah hapdet blog dengan cite basi. mmuahaha. bile dah bese sebok dengan keje, tetibe kene rilax je, rase bosan gak. penat dah aku baring je. klau ikutkan mak aku, nak on laptop pon die tak bagi. die suruh aku rest bebetol. 

hujung bulan lepas, aku pegi JB dengan kembar kesayangan hati beta. classmate aku kawen. sekarang kan musim mengawan. tetiap minggu ade je wedding invitation kan. lagi lagi kalau di tahap umur cam aku ni. memang kebanyakkan kengkawan dah kawen. pegi kenduri kawen tu memang best. yang tak bestnye bile orang tak henti nak menaye giliran ko bile lagi kan. letih la ai nak jawab soalan cliche tu.

kembar kesayangan hati beta. seronok sangat tau. dari KL sampai ke JB tak benti cakap. gelak je memanjang. banyak nau gossip nak hapdet kan. mmuahaha.

ni lah kawan aku. mun. cantik kan? aku rase sume pengantin kat dunia ni cantik. seri pengantin kot. berseri seri je muka. wajib la kan sesi mengambil berkat bersama pengantin ni. ;p

aku sukeeeeeee sangaaaaaat wedding mun ni. meriah sangat tau. happening. maybe sebab kedua-dua family sangat sporting. ni first time aku attend wedding kat johor. baru la aku tau, kat sini ade sesi collect toll dr belah pompuan ke pihak lelaki. i loikeeee. hehehehe.

toll gate girls. kitorang jaga tol last sekali. kat tangga nak naik pelamin tu. dah la anak dara tak elok duk kat tangga. ko duduk jugak kan. pastu mintak duit lak tu ;p

meriah sangat kan? berpeloh pengantin tau. tp mase tu memang panas sangat tau. memang berpeluh nak mati lah. dah la haku pakai baju yg jenis ade lining. lining pulak agak tebal. rasekan! mandi peluh. muke memang berminyak la. boleh buat goreng ikan kot.

kenal tak auntie ni? hehehe. aku nengok kengkawan aku amek pic dengan die. haku pon nak jugak lah. tak nak kalah! oh, ni mak mentua kawan aku ye.

sesi bergambar bersama pengantin. ni sume kengkawan zaman study dulu. harap jumpe time kenduri je la. memasing busy.



lepas je kenduri, kitorang menyinggah ke Johor Premium Outlet. not bad la kat sini. nak kata murah giler tu takde la. make up ye murah. baju ke handbag ke tu bese je la. kat sini je dah lama. memasing tak ingat jalan pulang. bayangkan lah pukul 9 lebih still kat sini lagi. aku sampai rumah nak kat pukul 3am kot. esoknye pegi keje memang ngantuk la. penat giler tapi besh!


No comments: