Saturday, June 19, 2010

cerita hari sabtu saya

di suatu pagi, seorang anak dara yang separa gemok n kuat makan bangun2 tido je terase nak makan steamboat. maka, bersiap2 la dia untuk pegi membuncitkan perot dgn makanan2 lazat.


taaadaaa...beliau dah ready utk menggedik2 ye. dia tidak berseorangan ye. bodyguard sejati mesti kene ade. smpai je pyramid, trs pg beli ticket muvi. luckily, kami dh booked tiket kerana ramainye umat pada hari ni.
sementara nak tgu muvi, mari mengisi perot d jco ye. saya kakak prihatin. mane boleh biarkan adik yg muka dah iras2 rakyat afrika kebuluran seperti rakyat afrika gak. *padahal yg beria kebulor adelah si kakak ye*
kami tgk karate kid. serius best bangat. kelakar gile. saya gelak seperti pontianak hokeh. kelakar hingga mencucuk2 perot. hehehe. yang tak tengok lagi, sile tengok. konpem tak rugi. lepas muvi, jom makan. takde gambar makanan sebab terlampau gelojoh n pelahap. saya sajikan wajah kekenyangan saje. its better than nothing. hehehe.

sekian sahaja cerita hari sabtu saya. terima kasih pada yg membaca. kite jumpe lagi d episod akan datang. :D

No comments: