Wednesday, January 20, 2010

ENJELINA COLI

enjelina coli ade kat malaysia. nape? tak pecaye ke? aishhh korg ni. asal aku story je, tamo caye. nak bukti? sile anggukkan kepala ye. nah nengok r pic ni .....



_



_



_



_



_



_



_




HAHAHAHAHAHA

macam enjelina coli kan? tak? memang la. angelina jolie is angelina jolie la n enjelina coli is enjelina coli la. mmuahaha. sape kate enjelina coli is angelina jolie. saje je nak merapu time2 bosan tahap gaban ni. tu pic ms men paintball hari tu. bile tgk, trs gelak. rs macam GAGAH giler. mcm angelina jolie. die kan slalu blakon dlm action muvi. 2 yg perasan pic 2 mcm scene dlm action muvi. sebab tak hot mcm angelina jolie, maka jadilah enjelina coli. mmuahahaha.

ni lagi GAGAH. kitorang duk belakang skali. jd bodyguard sume org . GAGAH kan? nak upah aku jd bodyguard? type ON BODYGUARD then send to 88888. kite deal nti. dont wory. keselamatan korg, jaminan aku. mmuahahaha. disebabkan aku part time assassin, pose plg dasyat aku leh bagi mcm ni je. identiti mesti di rahsiakan. HAHAHAHAHA.

3 comments:

Emster said...

kah kah kah... enjelena jelot.. cm best jer pain-ball...(sbb sakit kot)

Anonymous said...

hahhahaha.. adeh.. xagak2 btol gamba ko ltak.. aishhh

missT said...

haha.. mmg besh hanis.. g r try.. sure ko lg lebam2 dr aku..